Vista Beta 2

Discussion in 'Gaming' started by Marforce, Jun 8, 2006.

  1. Marforce

    Marforce Senior Member

    Age:
    32
    Posts:
    1,344
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 1, 2005
    Location:
    Canada
    It's now available for those who want to try/test Microsofts latest OS

    get it here
     
  2. Gav™

    Gav™ Well-Known Member

    Age:
    108
    Posts:
    252
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 22, 2005
    thanks for the info, i need another computer before i can try this...
     
  3. Lil Mike

    Lil Mike Well-Known Member

    Posts:
    137
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 20, 2006
    sick im gona try this i have activated my new comp yet im gona hit that.
     
  4. Snooze

    Snooze Well-Known Member

    Age:
    29
    Posts:
    641
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 16, 2006
    Location:
    New Bremen, Ohio, U.S.A.
    Looks like it's gonna be an awesome OS. But for now, I'll stick with XP. I do however have a friend who may want this.
    *saves link*
     
  5. GuitarGuru

    GuitarGuru Well-Known Member

    Posts:
    1,250
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 31, 2006
    Location:
    Texas
    lol im downloading right now
     
  6. Balthier

    Balthier Well-Known Member

    Posts:
    1,695
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 1, 2005
    Who in their right mind would try anything that is in Beta phase by Microsoft?
     
  7. .DeFuZioN

    .DeFuZioN Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    2,260
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 7, 2005
    Location:
    Australia
    me?
     
  8. .sentinel

    .sentinel Well-Known Member

    Posts:
    893
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 11, 2005
    My buddies have tested with it and they actually said its faster than a fresh install of XP. They are running benchmarks and comparing them. It also seems that memory usage has gone down CONSIDERABLY.
     
  9. DDL

    DDL Well-Known Member

    Posts:
    696
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 17, 2006
    Location:
    U.S.A.
    Yeah, I got an email about this yesterday from Microsoft. ;)
     
  10. .DeFuZioN

    .DeFuZioN Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    2,260
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 7, 2005
    Location:
    Australia
    from beta 1 yes. But still expect it to sap up at least 250mb ram.
     
  11. Canada Eh895

    Canada Eh895 Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    499
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 23, 2005
    Location:
    New Brunswick, Canada
    Yeah, I am downloading this now. It's gonna take a few days probably -.-

    What are you supposed to do to install it? Burn it to a CD?

    Where would I find a CD that will fit like a 3gb+ file on it?
     
  12. Equivalent Exchange

    Equivalent Exchange Well-Known Member

    Posts:
    1,466
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 9, 2005
    Need a DVD

    And I just downloaded it over last night, think I'm gonna install it later today. Good thing I have so many partitions, haha
     
  13. Josephus

    Josephus New Member

    Posts:
    2
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 7, 2006
    can it be installed with a multi boot software? cause i don't wanna overwrite my file... and i have way to many to back up.
     
  14. Blue_fire

    Blue_fire Well-Known Member

    Posts:
    890
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 27, 2006
    Location:
    Hamilton, Ontario
    damn I need a dvd burner to install it :(
     
  15. Marforce

    Marforce Senior Member

    Age:
    32
    Posts:
    1,344
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 1, 2005
    Location:
    Canada

    it currently seems more stable than XP

    and as far as memory usage its around ~200mb for me
     

Share This Page