Update Me

Discussion in 'General Discussion' started by Evangelos, Oct 23, 2005.

  1. Evangelos

    Evangelos Well-Known Member

    Age:
    37
    Posts:
    2,334
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 29, 2004
    Location:
    The Netherlands
    looks like a lot of people had a name change :x!11! or i'forget some names ^_^ sorry :(

    you know, most people here are friendly, that's why i like it here, i'll be a happy artist gallerie camper again :>

    evan
     
  2. Greasy Pete

    Greasy Pete Senior Member

    Age:
    30
    Posts:
    9,314
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 15, 2005
    Location:
    Massachusetts
    omg you were in a coma? well, glad to have you back :)
     
  3. Evangelos

    Evangelos Well-Known Member

    Age:
    37
    Posts:
    2,334
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 29, 2004
    Location:
    The Netherlands
    na my account was lolz

    and i remember you evil :x

    evan
     
  4. EvilCry

    EvilCry Well-Known Member

    Posts:
    333
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 26, 2005
    Nice to see you to see you NICE
     
  5. bratzer

    bratzer Senior Member

    Age:
    40
    Posts:
    2,637
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 9, 2004
    Location:
    Netherlands
    /me pets evan
     
  6. Aiden

    Aiden Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    2,069
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 23, 2004
    Location:
    Houston, TX
    Evanangelos = old Neoblade? Cause I remember a neoblade from way back at edit-strike.. and he changed his name to something similar...
     
  7. Bona Fide

    Bona Fide Well-Known Member

    Age:
    33
    Posts:
    4,067
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 31, 2004
    Location:
    New York, USA
    Nah. Neoblade changed to Excelion.

    WB Evan. Nice to see an old face, and the Demi-Godz leader at that ;)
     
  8. clixshper

    clixshper Well-Known Member

    Posts:
    62
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 21, 2005
    lots have changed yeah mate, for one...iam new ^_^
     
  9. Death

    Death Senior Member

    Age:
    33
    Posts:
    992
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 10, 2004
    Location:
    Massachusetts, USA
    eeeeeeeeey lil bona posted :D
     
  10. WhiT3MisT

    WhiT3MisT Well-Known Member

    Age:
    32
    Posts:
    2,586
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 13, 2005
    Location:
    Wisconsin
    woot evans back!!!
     
  11. .::ExCeLiOn::.

    .::ExCeLiOn::. Well-Known Member

    Age:
    38
    Posts:
    1,214
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 3, 2004
    Location:
    Belgium , Halen
    I think you mean me ?
    I changed my name to Excelion, but if you prefer to call me Evangelos then go ahead :lol: :P
    Btw, Evan dude where the hell have you been m8 ?
    You fell asleep and never woke up or something ? :lol:
     
  12. Bona Fide

    Bona Fide Well-Known Member

    Age:
    33
    Posts:
    4,067
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 31, 2004
    Location:
    New York, USA
    :blink:

    And so they come back...
     
  13. Flamesy

    Flamesy Well-Known Member

    Posts:
    2,547
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 9, 2004
    Location:
    Liverpool
    EVAN! OMG! EVAN! OMG! EVAN! OMG! EVAN! OMG!

    :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
     
  14. 3xce$s

    3xce$s Well-Known Member

    Age:
    36
    Posts:
    303
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 25, 2005
    im back too ive always check in on gamerenders....and posted occasionally when i felt it was worthy of my post....
    but yeah since haze was hacked by someone that will remain nameless *cough*(bisdale)*cough* there will be a good number of members comming back i believe....

    at any rate
    see ya around...i dont really have a tag that i post at the end
    only a signature
    (see below)
    \/ \/ \/
     
  15. Flamesy

    Flamesy Well-Known Member

    Posts:
    2,547
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 9, 2004
    Location:
    Liverpool
    And BTW Evan I will not stroke my text god damnit! :P

    Well if I'm being honest with you I think GR has gone down a bit, but who knows, you may like it. :D Millions of new mods (I used to be one! :D) Loads of new crappy rules, uhum credit domination but other than that ... yah. :) ;)

    Rave will be happy to see you, he's been trying to contact you for ages. :P I never thought this day would come *wipes tears* ;)

    BTW I AM FLAMES. :D :D :D

    You are teh uber 1337ness *bows*

    DG 4EVER!
     

Share This Page