Spiderman 3 Trailer (with Venom)

Discussion in 'General Discussion' started by Balthier, Nov 12, 2006.

  1. Balthier

    Balthier Well-Known Member

    Posts:
    1,695
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 1, 2005
    Trailer from comic con....With Venom at the end!
    http://www.youtube.com/watch?v=A5l9fEBs4m8
    BS or not?
    Probably not BS,since this guy would probably have to have plenty of time on his hands,since you can see alot of not finished CG scenes.
    Newayz...Venom appears at 2:51 and 2:52.
    He appears and dissapears really fast,so try to pause.
    --------------------------------------------------------------
    Discuss
     
  2. .entropy

    .entropy Senior Member

    Age:
    31
    Posts:
    3,318
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 9, 2005
    OMG VENOM
     
  3. Balthier

    Balthier Well-Known Member

    Posts:
    1,695
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 1, 2005
    OMGZ BRAINZ DAMAGE!!!
     
  4. Kurog

    Kurog Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    462
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 30, 2006
    im in shock :eek: not realy....it kinda already gave u a hint that there was gonna b a venom in one of the trailers i think it was at the movies.... but still good find ;)




    [+] rep for u cuz i love this trailer :mellow:
     
  5. .Rage.

    .Rage. Well-Known Member

    Posts:
    2,604
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2006
    Location:
    California
    nice find
    and man i was hopoing to see some more venom trailor parts on it
    but at the end the new photographer gets inside him or was that the green goblin's son
     
  6. Mounty

    Mounty Well-Known Member

    Posts:
    317
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 19, 2006
    Awesome Find!! :lol:
     
  7. AdReNaLiNe†

    AdReNaLiNe† Well-Known Member

    Posts:
    151
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 26, 2006
    Wow, I think this one will be better than the first 2. I've always wanted to see Venom.

    Was it just me, or did his costume look silver in some scenes?
     
  8. geran104

    geran104 New Member

    Posts:
    3
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 12, 2006
    That was eddie brock the photographer
     
  9. Cloud890

    Cloud890 Well-Known Member

    Posts:
    93
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 11, 2005
    Location:
    Ashenvale (how do I get out of this stupid forest!
    Hmmm, I wonder how far along that Venom CGI was...
     
  10. CorruptCop

    CorruptCop Well-Known Member

    Age:
    115
    Posts:
    587
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2006
    Location:
    California
    i hate spiderman
     
  11. STH Program

    STH Program Active Member

    Posts:
    32
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 21, 2006
    and spiderman hates you lawl

    i think that venom is venom ?
     
  12. CorruptCop

    CorruptCop Well-Known Member

    Age:
    115
    Posts:
    587
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2006
    Location:
    California
    spider man hate you because you spell lol lawl.
     
  13. zan1731

    zan1731 New Member

    Posts:
    2
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 8, 2006
    thats sick man. :) nice trailer..
     
  14. Greasy Pete

    Greasy Pete Senior Member

    Age:
    30
    Posts:
    9,314
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 15, 2005
    Location:
    Massachusetts
    the video got removed!
     
  15. witde

    witde Well-Known Member

    Age:
    48
    Posts:
    3,981
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 24, 2006
    Location:
    The Netherlands
    yeah its removed ;(

     

Share This Page