Sotw Discussion For Week 06/09/04: Painkiller

Discussion in 'SOTW Archive' started by Llamaman, Sep 6, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Llamaman

    Llamaman Senior Member

    Posts:
    2,059
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 24, 2004
    Location:
    UK
    Feel free to discuss this weeks SOTW in here ;)
     
  2. Gez

    Gez Well-Known Member

    Age:
    33
    Posts:
    1,696
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 20, 2004
    Location:
    Wales/UK
    mmmm i think i might have a go at this one
     
  3. Vanguard 6

    Vanguard 6 Active Member

    Posts:
    33
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 23, 2004
    yea me too even tho i heard the game sucked <_<
     
  4. ColdWire

    ColdWire Active Member

    Posts:
    36
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 5, 2004
    I entered my first sotw on here :D
     
  5. mik_reds_forever

    mik_reds_forever Well-Known Member

    Posts:
    178
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 1, 2004
    I was the 1st 1 to enter!!! YAY!! 1st time for me
     
  6. .::ExCeLiOn::.

    .::ExCeLiOn::. Well-Known Member

    Age:
    38
    Posts:
    1,214
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 3, 2004
    Location:
    Belgium , Halen
    i might enter , not sure yet :unsure:
     
  7. ColdWire

    ColdWire Active Member

    Posts:
    36
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 5, 2004
    well, why not? :lol:
     
  8. evil_tab

    evil_tab Well-Known Member

    Posts:
    296
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 8, 2004
    Entered Mine. hope i have a chance lol ;)
     
  9. bartholomew_md

    bartholomew_md Well-Known Member

    Posts:
    57
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 19, 2004
    this was a fun one to make :)
     
  10. &#124; Rashid

    &#124; Rashid Well-Known Member

    Posts:
    670
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 26, 2004
    yeah but the monsters in the game look weird....so it might be a challenge but im still gonna join...
     
  11. Pud_Forever

    Pud_Forever Well-Known Member

    Posts:
    628
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 30, 2004
    I've entered doubt i'd win. there shold be able to put best down to worst. Instead of runners up and that. well have runners up winner then the rest in order
     
  12. bartholomew_md

    bartholomew_md Well-Known Member

    Posts:
    57
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 19, 2004
    what do u guys think of my entry?

    im thinking about adding a quote and stuff
     
  13. .::ExCeLiOn::.

    .::ExCeLiOn::. Well-Known Member

    Age:
    38
    Posts:
    1,214
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 3, 2004
    Location:
    Belgium , Halen
    i've entered mine :)
    what do you guys think of it ?
     
  14. bartholomew_md

    bartholomew_md Well-Known Member

    Posts:
    57
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 19, 2004
    blade the border and bg is tight, but wtf is that render lol, it looks like a part of his jacket
     
  15. .::ExCeLiOn::.

    .::ExCeLiOn::. Well-Known Member

    Age:
    38
    Posts:
    1,214
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 3, 2004
    Location:
    Belgium , Halen
    i used this render :

    [​IMG]
    click thumbnail for larger image

    at first i wasnt sure if it was a character from the game , but then i searched for painkiller screens and i saw that character in a few of them :D
    btw i didnt render that myself , i found it on google like that
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page