**official Xbox 360 Thread**

Discussion in 'Gaming' started by KrazyNick, Aug 27, 2005.

  1. beatsta

    beatsta Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    2,123
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 22, 2005
    Location:
    Birmingham, england
    I don't see how everyones moaning about it been expensive, in england we will have to pay around $100 more for it and even then its a pretty good price for what your buying.
     
  2. EddieD

    EddieD Well-Known Member

    Age:
    32
    Posts:
    3,653
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 27, 2004
    Location:
    Boston, MA
    Gold allows you to play games online multiplayer. Silver is free because it's just like....the dashboard basically. There's more features to it than that, but I know Silver does not let you play online multiplayer.
     
  3. KrazyNick

    KrazyNick Well-Known Member

    Posts:
    3,248
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 8, 2005
    Gold allows you to play games online multiplayer. Silver is free because it's just like....the dashboard basically. There's more features to it than that, but I know Silver does not let you play online multiplayer. [/b][/quote]
    yes exactly when you get the xbox 360 you will have silver but you cant play games online so i suggest getting the gold ^_^
     
  4. .Lax

    .Lax Well-Known Member

    Posts:
    775
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 28, 2005
    its so expensive tho 300 bucks im not buyin dat sh!t
     
  5. Sub.wtf?

    Sub.wtf? Well-Known Member

    Age:
    32
    Posts:
    755
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 29, 2005
    Location:
    Maryland,USA
    with the premium package i think you get a 30 day trial of xbox live gold
     
  6. EddieD

    EddieD Well-Known Member

    Age:
    32
    Posts:
    3,653
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 27, 2004
    Location:
    Boston, MA
    Yeah it does, but 30 days won't last you long ^_^
     
  7. iced up

    iced up Well-Known Member

    Age:
    36
    Posts:
    1,086
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 3, 2004
    How much is a gold xbl account? Also what if you have an XBL account right now for norm xbox, what will happen to that account?
     
  8. Honor.

    Honor. Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    1,271
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 6, 2005
    I think the XBL acct transfers over but Im not 100% sure.
     
  9. KrazyNick

    KrazyNick Well-Known Member

    Posts:
    3,248
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 8, 2005
    if you have like 5 months left on your sub. now it should carry over ill ask eddie hes xboxsmarter than me ^_^
     
  10. EddieD

    EddieD Well-Known Member

    Age:
    32
    Posts:
    3,653
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 27, 2004
    Location:
    Boston, MA
    Gold is basically the same as Xbox Live now, $50 a year. And yes, your account carries over.
     
  11. .Arkane

    .Arkane Well-Known Member

    Age:
    29
    Posts:
    1,477
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 19, 2005
    Location:
    Redmond WA
    ok guys i got a plan for the omage deal... yall send me 300 USD cash :) and ill buy it, and tell all of you how fun it is

    lol :D
     
  12. iced up

    iced up Well-Known Member

    Age:
    36
    Posts:
    1,086
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 3, 2004
    Gold is basically the same as Xbox Live now, $50 a year. And yes, your account carries over. [/b][/quote]
    Ah, I thought it would transfer over as a gay silver account.
    As long as it goes over as a gold I'm happy :D
     
  13. IXI DEATH IXI

    IXI DEATH IXI Well-Known Member

    Posts:
    251
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 17, 2005
    I hope they make you able to make accounts that have been deleted already , like refresh the system , tehre are some really old names I had that were original and deleted. My friend had the account God. I wish I could remake it lol.
     
  14. GameDevil

    GameDevil Member

    Posts:
    15
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 28, 2005
    wow 2000$ but thats alot of games...Im waiting for ps3 tho
     
  15. IXI DEATH IXI

    IXI DEATH IXI Well-Known Member

    Posts:
    251
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 17, 2005
    what are you talking about? some previous post I didn't read lol?

    because i hope you know the xbox is only 300-400
     

Share This Page