Ilovehotblondes

Discussion in 'Spam Heaven' started by UV Soaked, Mar 31, 2006.

  1. UV Soaked

    UV Soaked Well-Known Member

    Posts:
    1,852
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 10, 2005
    I LOVE HOT BLONDES!!!!

    .....
     
  2. Rufio

    Rufio Well-Known Member

    Posts:
    5,220
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 7, 2005
    eww hot blondes are gross
     
  3. jacobson

    jacobson Well-Known Member

    Posts:
    2,442
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 28, 2005
    uh who doesnt ?
     
  4. dementia

    dementia Well-Known Member

    Posts:
    6,243
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 21, 2005
    Location:
    Denver
    nice way to bump your page views lol

    hot blondes = meh
    hot brunettes = hubba hubba
    hot redheads = is that natural?
     
  5. adi

    adi Well-Known Member

    Posts:
    1,732
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 30, 2005
    DUDE U GOT TO GO WIT THE BRUNET CHEERLEADERS 4SHO mad kitty there holla at ya boy :|
     
  6. Ami

    Ami Well-Known Member

    Posts:
    1,734
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 16, 2005
    Location:
    In a Cave
    FTW
     
  7. kirbir

    kirbir Senior Member

    Age:
    36
    Posts:
    17,226
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 8, 2005
    Location:
    England/Manchester
    I prefer brunettes, lol

    Sound weird?? hmm...kirbir likes her brunette women, yup ^_^
     
  8. dementia

    dementia Well-Known Member

    Posts:
    6,243
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 21, 2005
    Location:
    Denver
    :blink:
     
  9. kirbir

    kirbir Senior Member

    Age:
    36
    Posts:
    17,226
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 8, 2005
    Location:
    England/Manchester
    lawl! :rofl:
     
  10. UV Soaked

    UV Soaked Well-Known Member

    Posts:
    1,852
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 10, 2005
    what does LAWL and FTW,ect MMEANNNN!!
     
  11. kirbir

    kirbir Senior Member

    Age:
    36
    Posts:
    17,226
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 8, 2005
    Location:
    England/Manchester
    lawl - lol

    FTW - for the win

    ;)
     
  12. Λtreyu

    Λtreyu Well-Known Member

    Posts:
    1,505
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 29, 2005
    where have you been for the past 3 months?


    and the topic = <_<
     
  13. -HeX

    -HeX Well-Known Member

    Posts:
    236
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 28, 2005
    lmfao
     
  14. jacobson

    jacobson Well-Known Member

    Posts:
    2,442
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 28, 2005
    Atreyu...and he brought he's elephants. :D
     
  15. savier

    savier Well-Known Member

    Posts:
    67
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 17, 2005
    Dude HOTT BLONDS ARE BABES!!!
     

Share This Page