Eliueleuleueuele

Discussion in 'General Discussion' started by Shadowgamers, Oct 21, 2005.

  1. Shadowgamers

    Shadowgamers Well-Known Member

    Posts:
    1,664
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 1, 2005
  2. Shadowgamers

    Shadowgamers Well-Known Member

    Posts:
    1,664
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 1, 2005
    OMFG OMFG OMFG :|
     
  3. flavoured

    flavoured Well-Known Member

    Posts:
    921
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 19, 2004
    LMFAO! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
     
  4. Dush

    Dush Well-Known Member

    Posts:
    2,351
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 5, 2005
    lmao funny funny funny
     
  5. aKa TheProphet

    aKa TheProphet Well-Known Member

    Posts:
    676
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 18, 2005
    Location:
    Buffalo, New York
    i gotta see this..
     
  6. PUMAS!

    PUMAS! Well-Known Member

    Age:
    32
    Posts:
    834
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 9, 2005
    Location:
    Wisconsin -_-
    lmfao!!!!!!!!! i gota get this
     
  7. aKa TheProphet

    aKa TheProphet Well-Known Member

    Posts:
    676
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 18, 2005
    Location:
    Buffalo, New York
    I don't get it..........
     
  8. Master

    Master Senior Member

    Age:
    34
    Posts:
    6,560
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 14, 2005
    Location:
    Florida
    All I can say is, people NEED to find lives, lol.
     
  9. Potatoe

    Potatoe Well-Known Member

    Posts:
    177
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 20, 2005
    Location:
    Europe D:
    Oh gawd that's funny.
     
  10. Scratch.

    Scratch. Well-Known Member

    Posts:
    2,447
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 13, 2005
    LMFAO how can a guy read ualueluealeuale
     
  11. Overlord1989

    Overlord1989 Well-Known Member

    Age:
    33
    Posts:
    651
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 22, 2004
    Location:
    Cork,Ireland
    Ha ha ha, why would you waste your time?? Ha ha ha
     
  12. HaSh

    HaSh Well-Known Member

    Posts:
    1,527
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 6, 2005
    i dont get it, im confused
     
  13. Common

    Common Well-Known Member

    Posts:
    4,388
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 15, 2004
    lol is this like german or duthc



    hahah :rofl:
     
  14. Scratch.

    Scratch. Well-Known Member

    Posts:
    2,447
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 13, 2005
    no its not german or dutch xD i dont remember having those words in dutch or german lol
     
  15. elusive.

    elusive. Well-Known Member

    Posts:
    2,191
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 4, 2004
    LOL! That is the coolest song ever!
     

Share This Page