Die, Oprah, Die!

Discussion in 'General Discussion' started by ferret, Jan 26, 2007.

  1. ClasS

    ClasS Well-Known Member

    Posts:
    84
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 29, 2006
    Lol how stupid. These are the future hitwomen of America. Bright girls...
     
  2. I BLZZRD I

    I BLZZRD I Well-Known Member

    Age:
    30
    Posts:
    595
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 8, 2006
    Location:
    Walcott, IA
    Was the energizer bunny stealing the playboy bunny's spotlight?
     
  3. Sniper001

    Sniper001 Legen-wait for it-dary!

    Posts:
    5,027
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 2, 2005
    That's rather dumb.
     
  4. kirbir

    kirbir Senior Member

    Age:
    36
    Posts:
    17,226
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 8, 2005
    Location:
    England/Manchester
    Eh....

    hmm....

    Yeah, whatever, i can't even think of anything to say to that, lol...idiots
     
  5. Synchromech

    Synchromech Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    68
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 19, 2006
    Location:
    Vancouver, BC
    Erm...Energizer bunny? WTF?

    Those girls are cracked.
     
  6. .infinite

    .infinite Senior Member

    Age:
    27
    Posts:
    956
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 24, 2006
    Location:
    USA
    OMG police and people in general r really gettin dumb about this like they're effin terrorists? lol @ police
     
  7. Totti Barca

    Totti Barca Well-Known Member

    Age:
    33
    Posts:
    863
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 18, 2006
    Location:
    Quebec
    only in Tennessee...
     
  8. Flash11

    Flash11 Well-Known Member

    Posts:
    613
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 20, 2006
    I understand Oprah but the Energizer bunny, He is my hero :rofl:
     

Share This Page