Diablo 2 Lord Of Expansion

Discussion in 'Gaming' started by eKid, Mar 7, 2007.

  1. eKid

    eKid Well-Known Member

    Age:
    30
    Posts:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 27, 2007
    Location:
    He who makes a beast of himself, takes the pain aw
    Haha, hey everyone I was wondering if anyone played Diablo. If you do you can add me at landonxcore. And if you need help or a rush or anything like that I'm practically Godly at that game. All Diablo users know what I'm talkin a bout. PM me if you added me or want to chat about it Thank you :D.
     
  2. Shinobi

    Shinobi Senior Member

    Age:
    33
    Posts:
    1,169
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 3, 2004
    Location:
    Japan
    I play my Godly Paladin once in a while
    Has all perfect Gear :\
    USEast - Beyondangels
     
  3. .sXe

    .sXe Senior Member

    Posts:
    420
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 24, 2006
    I had a sorce on USEast and I had tals and perf sorc torch and I forgot to use it and it got deleted hehe but Im gonna start to play again =/
     
  4. godnlegend

    godnlegend Active Member

    Posts:
    28
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 10, 2006
    I use to play west but not no more but i would also help people if they need a rush or anything like that since i go on every once and awhile to renew my accounts.
     
  5. blahablaheek

    blahablaheek Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    525
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 9, 2004
    You can't be "godly" in that game once everyone has all the same gear.

    Stupid dupers.
     
  6. eKid

    eKid Well-Known Member

    Age:
    30
    Posts:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 27, 2007
    Location:
    He who makes a beast of himself, takes the pain aw
    Haha, I don't dupe. I glitch haha. I can be considered Godly, imo. No one can touch me lol. I play US EAST Nonladder. Ladder is just way to easy. And dude, dont use tals, seriously lol. Use eschutas and Up'd V Magi's.
     
  7. sai50

    sai50 Well-Known Member

    Posts:
    303
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 14, 2005
    You do mean Lord of Destruction? lol



    Anyway, I been playing it off and on for 6 years and I get insanely rich and get bored of the game then delete all my characters and then start back up another year later and repeat the process.


    The game is about to be ove rsoon, too much duping going on and you can have the godliest of all gear within 1 minute of playing the game.
     
  8. eKid

    eKid Well-Known Member

    Age:
    30
    Posts:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 27, 2007
    Location:
    He who makes a beast of himself, takes the pain aw
    Haha, yeah, but duping is the lamest ---- ever. I hate it, haha I like to go to duel games and people are like perm me and you leave and they poof their stuff. And bnet is making way too much money to stop diablo 2.
     
  9. MrKiko

    MrKiko New Member

    Posts:
    2
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2007
    im best
     
  10. FlanteJuice

    FlanteJuice Well-Known Member

    Posts:
    339
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 3, 2006
    I stopped when my 40 hex charms disappeared
     
  11. eKid

    eKid Well-Known Member

    Age:
    30
    Posts:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 27, 2007
    Location:
    He who makes a beast of himself, takes the pain aw
    Lol, that hella sucks. And MrKiko you play nl or ladder on USEAST?
     
  12. Greasy Pete

    Greasy Pete Senior Member

    Age:
    30
    Posts:
    9,314
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 15, 2005
    Location:
    Massachusetts
    it looks cool, but i dont think my pc can handle it
     
  13. eKid

    eKid Well-Known Member

    Age:
    30
    Posts:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 27, 2007
    Location:
    He who makes a beast of himself, takes the pain aw
    Pshh, you dont need a good pc, just a decent net connection and youre fine.
     
  14. IonMirage

    IonMirage Well-Known Member

    Posts:
    592
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 1, 2005
    probaly would have started again but account rotted
     
  15. eKid

    eKid Well-Known Member

    Age:
    30
    Posts:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 27, 2007
    Location:
    He who makes a beast of himself, takes the pain aw
    Well get on again, sheesh. Make a new account on nonladder USEAST and I can help you out. I'm willing to help anyone out. just add me landonxcore.
     

Share This Page