Any Cool Science Related Crap?

Discussion in 'Spam Heaven' started by DiabloDj1, Nov 30, 2006.

  1. DiabloDj1

    DiabloDj1 Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    5,610
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 27, 2005
    Location:
    USA/RI
    I got a big year-long report to do for Science. ANything in general of science.

    ideas, cancer (possibly specific type idk), global warming, steroids(cuz allready doin a report on it xD - dunno if i can incorporate that tho), etc

    try to get me something good.. It can be physics, forensics, biology, etc. any science topic. Physics might be cool, but may be hard. Idk, checkin this in the morning cuz need something before school... so gimme an idea plz XD
     
  2. Hadouken

    Hadouken Well-Known Member

    Age:
    34
    Posts:
    5,273
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 1, 2006
    Location:
    Boston, Massachusetts
    Well, scientists did do invisibility,and teleportation this year. :D
     
  3. CorruptCop

    CorruptCop Well-Known Member

    Age:
    114
    Posts:
    587
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2006
    Location:
    California
    yeah
    the teleportation thing was awesome.
    do that!
     
  4. [Skyline.

    [Skyline. Senior Member

    Posts:
    1,646
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 5, 2004
    Why the fluck wasn't Pluto a planet!?
     
  5. Stealth09

    Stealth09 Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    1,316
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2005
    What grade level?
     
  6. xlink

    xlink GR's Tech Enthusiast

    Posts:
    8,053
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Nov 19, 2004
    do one on protein folding and just do a copy/paste on wikipedias folding at home article...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Folding_at_home

    then for an applied project run it on your computer for a week and try to get others to do it...
     
  7. Marforce

    Marforce Senior Member

    Age:
    33
    Posts:
    1,344
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 1, 2005
    Location:
    Canada
    If you're looking to go with cancer, why not the cellular biology of it.
     
  8. LL COOL JEW

    LL COOL JEW Well-Known Member

    Age:
    29
    Posts:
    2,727
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 24, 2005
    Location:
    My House
    what teleportation thing?
     
  9. longhornfreak

    longhornfreak Well-Known Member

    Posts:
    1,029
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2006
    Dna and cell structure could be easy you can go on and on about genetics and cell functions and sex and blah blah blah
     
  10. xlink

    xlink GR's Tech Enthusiast

    Posts:
    8,053
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Nov 19, 2004
    see [email protected]

    it's a coputer related project to find cures for cancer and other diseases related to protein misfolding
     
  11. DiabloDj1

    DiabloDj1 Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    5,610
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 27, 2005
    Location:
    USA/RI
    I wanna do protein folding but seems difficult...
     
  12. CRAC23

    CRAC23 Well-Known Member

    Posts:
    339
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 3, 2006
    i dont know if u heard about the 25 million ton asteroid that might hit eath in 2029. read into it. it sounds pretty interesting
     
  13. Moch+

    Moch+ Well-Known Member

    Posts:
    1,503
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 10, 2004
    Male lactation, no one believed it was possible until a teacher finally clarified it.
     
  14. xlink

    xlink GR's Tech Enthusiast

    Posts:
    8,053
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Nov 19, 2004
    it's easy just reword wikipedia and setup an inclaqsss contest to get the highest score...

    the whole idea is that it's easy as hell...
     
  15. FM Lawlhalla

    FM Lawlhalla Senior Member

    Posts:
    8,061
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2005
    lol to easy i think.

    uhm, this is a very cool subject lol.
    i think NOBODY will have it, its very

    if i sill had to do that stuff i'd probably choose thiz lol
    but i dont know if it will get accepted though

    www.elve.net//rcoulst.hm
     

Share This Page