A Rather Fun Question

Discussion in 'General Discussion' started by Jack ACE Sawyer, Oct 4, 2005.

  1. Jack ACE Sawyer

    Jack ACE Sawyer Well-Known Member

    Age:
    35
    Posts:
    1,049
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 12, 2005
    Alright, this is question that I ask a lot of people that I meet. Mostly for the reaction they have when I ask it and for their answer. I've gotten a lot of fun and interesting replies and I wanna know what you guys have to say.

    Now keep in mind that there are people here UNDER 18 years old so try to either do a "... if you know what I mean." type of thing or just not post lol

    This question is not something that should start a thread that's nothing more then a string of immature posts. This is supposed to be fun if done right so please, act like adults. That's all I ask :)

    The question is this.

    If you woke up tomorrow and found out you were a guy... what's the first thing you'd do and why? After you did it... then what?
    ^^GUYS READ THIS^^
     
  2. blakout

    blakout Well-Known Member

    Posts:
    339
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 5, 2005
    if i woke up a girl i wud look at myself naked in the mirror....wtf
     
  3. Graffiti

    Graffiti Well-Known Member

    Age:
    115
    Posts:
    489
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 8, 2005
    Location:
    Los Angeles, California
    hmm, can't answer..
     
  4. Squirrelâ„¢

    Squirrelâ„¢ Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    287
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 22, 2005
    Location:
    Thousand Oaks, California
    If I woke up a girl I'd become a lesbian. If you know what I mean..?
     
  5. Gurly

    Gurly Well-Known Member

    Age:
    42
    Posts:
    8,027
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 11, 2005
    Location:
    The Nut House
    if i woke up being a guy the first thing id do is scratch my balls
    i mean thats what u all do right
    be different from rubbing my eyes i guess ;)
     
  6. Pegasus

    Pegasus Member

    Posts:
    22
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 4, 2005
    no i go pee and then scratch my balls, then i go get food, and then scratch my balls again. the i eat some more and scratch some more balls.



    if i was a girl (if i was a hot girl) i would ma...well we all know what im thinking
     
  7. CTEFAH1

    CTEFAH1 Member

    Posts:
    20
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 4, 2005
    if i woke up as a girl i would shoot myself
     
  8. Rufio

    Rufio Well-Known Member

    Posts:
    5,220
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 7, 2005
    i wouldnt want to be a girl...that would suck i would have to have my period once a month and have babies n crap.
     
  9. Speed

    Speed Well-Known Member

    Posts:
    407
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 6, 2005
    Location:
    Los Angeles, CA
    but you didnt answer the question. Hes asking what you would do, not if you want or dont want to be it.

    If I woke up and became a girl (which sounds so wrong) i would be a lesbian just like the other guy who replied lol. (just cuz u transformed into a girl from overdose of estrogen doesnt mean you wont have the brains of a guy):)
     
  10. .Nirvana

    .Nirvana Well-Known Member

    Age:
    31
    Posts:
    1,093
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 6, 2005
    Location:
    England
    If I woke up tomorrow and found out I was a girl I'd slap someone...
     
  11. Carmon

    Carmon Well-Known Member

    Age:
    36
    Posts:
    1,510
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 2, 2004
    Location:
    Derby/Widnes
    Well if i was Hot that question wud be really cuz u got and u scary gurl u b like omg and run to my mother room for make up lol ! but if i was hot wel.... [Censored] lol
     
  12. bfiles

    bfiles Well-Known Member

    Posts:
    1,787
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 23, 2005
    well first of all if i woke up as a girl the first thing id think was WTF then well yeah maybe look at myself/do stuff to myself if you know what i mean..
     
  13. hydroxide

    hydroxide Well-Known Member

    Age:
    33
    Posts:
    72
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 22, 2005
    Location:
    Laurel MD
    if i turned into a girl i would get mad and emo with everyone for no reason ;)
     
  14. Comatosis

    Comatosis Well-Known Member

    Posts:
    777
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 2, 2005
    I'd first go "wtf" for a long-ass time, since guys turning into girls is kinda unprecendented.

    But, I guess that once I got over that, I'd perform a lot of "self-experimentation" in the interest of research. In the off-chance that I go back to being a guy, I'd put all those days/months/years of self-experimentation into "good use," if you know what I mean, and if I don't go back to being a guy, I'd become a lesbian.

    Win-win situation... <_<
     
  15. bfiles

    bfiles Well-Known Member

    Posts:
    1,787
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 23, 2005
    lol nice answer
     

Share This Page