PDA

View Full Version : Got My Tablet/tags


onetwo12
05-11-2008, 08:38 AM
last of the day,, end with sumthing crazy
http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/crazychick2_edited-2.png
http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/11646.png


++more tablet
http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/11643.png
http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/11645.pnghttp://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/11644.png
http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/11642.png

http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/atree_edited-1.png



sum recent:
http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/11638.png

first tablet peice(first time using it :P)

http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/happymothersdayfinish_edited-1.png

http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/11640.png

http://i197.photobucket.com/albums/aa213/zzzinks/11639-1.png

cnc/ tips on how to use it wqould be great

mjsmile
05-11-2008, 09:43 AM
the tags imo are all nice.

the "lp" is cool thought i dont like the text.

i want so much a tablet. :(

good job :)

onetwo12
05-11-2008, 03:04 PM
thx for the comments added more

bry5012
05-11-2008, 03:06 PM
nice job!!

Killah™
05-11-2008, 03:11 PM
good job, what tablet did u use

-DawG-
05-11-2008, 03:41 PM
Pretty cool, love the creativity.

onetwo12
05-11-2008, 03:47 PM
wacom bamboo 5.8x3.7

verbal backflip
05-11-2008, 04:00 PM
Wow, great works.

l00k itz ShaGGy
05-11-2008, 04:38 PM
that looks nice
so what is tablet lol

onetwo12
05-11-2008, 11:18 PM
tablet=pen and pad for computer

thx for the comments added 1 more

jkcimafranca
05-11-2008, 11:21 PM
so u use a real pen to draw something in the PC? If so where do u get it hehe

onetwo12
05-11-2008, 11:21 PM
future shop or best buy

jkcimafranca
05-11-2008, 11:29 PM
so you really do use a real pen?

Xed
05-11-2008, 11:44 PM
yup, i have same pad...nice job i like em all

onetwo12
05-12-2008, 04:25 PM
so you really do use a real pen?[/b]


its basically a mouse shaped like a pen

jkcimafranca
05-12-2008, 10:32 PM
wow thats cool

onetwo12
05-13-2008, 07:04 PM
thx for the coments

dinges
05-13-2008, 07:14 PM
loving the sigs, they look crazy original for some reason
keep practicing and you'll get realistic in no time :P

LuckyxFiasco
05-13-2008, 08:26 PM
haha man those are really cool and original im jealous haha :) i like the bird one the most the colors are cool but the one from the cliff and the Happy Mothers day one is pretty nice aswell